• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç ❌Sonuç Eylül 2023-Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği

Merhaba. İndirimin son günü kod konusunda hiçbir sıkıntı yaşanmadı. Şu nedenle çok eminim ki özellikle son saatlerde neredeyse dakika dakika sipariş geldi. Yaşanan tek sıkıntı Cuma gece yarısından sonraki birlaç saatte yaşandı. Onun sebebi de daha önce de belirttiğüm üzere kupon bitiş saatinin belritilmesinde 00:00 ile 24:00 konusunda bir yanlışlık yapılmasından kaynaklıydı. Cumartesi gecesi kupon kullanamayan olduysa saat 24:00 sonrası olmuştur. Hatta ben gece 23:30’da hala alım yapan müşterilerle telefonda konuşuyordum :)
@sezerortac, kod gece 12 den önce çalışmamıştı,doğru mu hatırlıyorum?yanlışım var ise düzelt lütfen..
 
İlk kez alışveriş yaptım sizden @S.Yavuz ancak devamı geldi ve 1kg Bochesa daha aldık arkadaşımla ortaklaşa.Gerçekten kahveyi çok sevdim ben,tam damağıma uygun bir kavrum,asidite..Mis gibi cidden.Diğer aldıklarımı da yakın zamanda merakla demleyeceğim..

Elinde aeropress olan var ise,Gagne tarifi ile 10dk lık demleme sonucu çok çok iyi oluyor..
 
@sezerortac, kod gece 12 den önce çalışmamıştı,doğru mu hatırlıyorum?yanlışım var ise düzelt lütfen..
Kod Cuma gecesi 12’den Cumartesi sabah 9’a kadar falan çalışmadı. Onun nedeni de kupon bitişini sisteme 30 Eylül 00:00 olarak girmemiz oldu. 30 Eylül 24:00 olarak girmemiz gerekiyormuş. Gece biz yattıktan sonra arkadaşlar kupon çalışmıyor yazmışlar. Sabah kalkar kalkmaz düzelttik. Yani kampanyanın son günü sabahtan itibaren kupon çalışıyordu. “Cumartesi akşamı kupon yine çalışmamış, bu sorun niye bu kadar nüksetti?” dediğiniz için açıklamalı yazdım. Kod bütün ay boyunca sadece 1 kez 7-8 saat çalışmadı. Tekrarlanan, nükseden bir sorun olmadı. Cumartesi gün boyunca ya da son saatlerde de bir sorun olmadı. Yok cumartesi geceyarısından sonra niye çalışmadı diyorsanız o zaman zaten çalışmaması gerekiyordu. Pazar günü Ekim ayına girmiş ve kampanya süresini bitirmiştik.
 
Kampanya 3-5 gün daha uzatılabilirdi aslında, öyle değilmi @S.Yavuz bey. :)
 
Bir ayda kahvelerin anca bir kısmını deneyebildik. Daha beğendiklerimizden toplu alımlar yapacaktık.
Ethipia Anasora Microlot içerken yazıyorum bu yazıyı
AeroPress düz yöntem çift kağıt filitre 2dk demleme, cmd 20kk öğütüm, 88° su.
 
Bencede uzatılabilirdi (:

Ben alımı uzattım! Siparişlerimi vermeye devam ediyorum. Kiloluklarda ki indirim oranı aynı, beklentileri karşılıyor. F/P olarak değişen bir şey yok. Ben işyerlerinde de arkadaşlarla kahve tüketen biriyim.
1 çuval almayı bile düşünüyorum!
Sezy nin kahveleri 10 numara.
İlgi alaka, hız 10 numara.
Teşekkürler
 
Ben 250g x 4 lü paketlerden alıyorum.
1 kiloluk paketi açınca biraz bayatlama oluyor.
Aylık kullanımım 3kg bandında.
 
Elimdeki Bochesa degassi bitmeden bitti o derece söyleyeyim 😂 @S.Yavuz Bey'i darlamak gibi olmasın ama siparişimi ay sonuna doğru kargolama şansı olsaydı seve seve bir daha sipariş verirdim.
 
Kampanya uzarmı @S.Yavuz bey bilir ama, birlikte10 koduyla yeni gelenlerde %10 indirimi değerlendirin arkadaşlar.
Bildiğim kadarıyla bu kod yeni gelenlere değil de, Birlikte Deneyelim kategorisinde ki kahveler için herkese açık.
 
Birlikte deneyelim kategorisi yeni kahve geldikçe aktif oluyor, belirli bir süre.
Hocam ben sizin yazdığınız 'yeni gelenlerde' kısmını üye olarak yeni gelenlerde olarak algıladım ilk okuduğumda. O yüzden kusuruma bakmayın, benim hatam.
 
Birlikte deneyelimden 3 farklı kahve aldım %10 indirimle ; kârlı bir alışveriş oldu bence. :)
 
Elimdeki Bochesa degassi bitmeden bitti o derece söyleyeyim 😂 @S.Yavuz Bey'i darlamak gibi olmasın ama siparişimi ay sonuna doğru kargolama şansı olsaydı seve seve bir daha sipariş verirdim.
Hemen hemen aynı durumdayız.1kg daha sipariş verdik arkadaşımla.Bölüşeceğiz 😊
 
Hemen hemen aynı durumdayız.1kg daha sipariş verdik arkadaşımla.Bölüşeceğiz 😊
Şimdi de Gatsibo bitiyor keşke daha çok alsaydim geçen ayki kahvelerimi yavaş tükettim diye bu da aynı olur sandım içtikçe içiyorum 🥲Bochesa kuru kokusu nasıl ama, öğütüp abime verdiğimde bu aromalı değil mi demişti 😂 Şimdiden afiyetler olsun size ve arkadaşınıza 😊
 
Şimdi de Gatsibo bitiyor keşke daha çok alsaydim geçen ayki kahvelerimi yavaş tükettim diye bu da aynı olur sandım içtikçe içiyorum 🥲Bochesa kuru kokusu nasıl ama, öğütüp abime verdiğimde bu aromalı değil mi demişti 😂 Şimdiden afiyetler olsun size ve arkadaşınıza 😊
Zaten çekirdeği öğüttüğümde odaya yayılan kokusu beni mest ediyor.Bildiğin vanilya gibi,arkadan gelen bir meyvemsilik..Teşekkür ederim,size de afiyet şifa olsun..
 
Geri
Üst