• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç ❌Sonuç Eylül 2023-Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği

35319 nolu siparişim ile ben de alım yaptım kulübe ve sezycoffee ye teşekkür ederim
 
35573 no’lu siparişim ile Sezy’den ilk siparişimi verdim. Çok geçmiş olsun bu arada S. Yavuz Bey. Şimdiden ellerinize sağlık 😊.
 
Kahvelerim geldi. İçtikçe yorum yazacağım. Kutunun naylon torbaya sarılması iyi olmuş, yağmurlu havada geldi. :) Kampanya ve hediye kahve için teşekkür ederim @S.Yavuz
 
35591 nolu sipariş ile alıma katıldım. Emeği geçenlere teşekkür ederim.
 
Favori kahvelerimden biri olan Finca Gabriela, Türk kahvesi ve espressoda merak ettiğim Yemen Mocha, Endonezya Frinsa ve Etiyopya Bombe Dry şeklinde bir seçkiyle alıma katıldım.
 
35624 ile 2. alımım. Teşekkürler ve geçmiş olsun @S.Yavuz
 
Sınırları zorlamamak için Bochesa’yı elemem gerekti, ama bu arkadaşların yokluğunu hissettirmeyeceğini umuyorum 🙂
 

Ekli dosyalar

  • IMG_4532.png
    IMG_4532.png
    89.9 KB · Görüntüleme: 94
Selamlar. Bugün kargoya verildi. Bu hafta yaklaşık 2 gün kadar geriden takip edebiliyoruz siparişleri. Hem benim biraz yavaşlamam hem sanıyorum toplu alımın son bir iki günü olmasını nedeniyle siparişlerin çok hızlanması nedeniyle bu hafta maalesef kargo gününde sipariş günü yakalayamadık. Kuponun son günü Cumartesi olduğuna göre en kötü ihtimalle Pazartesi veya Salı günü toplu alım dahilindeki tüm siparişler gönderilmiş olur. Şu an yanılmıyorsam Çarşamba günü gelen siparişlerin gönderimini yapıyoruz.

Bir de tekrar hatırlatmak istiyorum. Müşteri notu kısmında sıklıkla degassing tamamlamış kahve soruluyor. Maalesef hiç yok. Maksimum 2-3 gün önce kavrulmuş oluyor kahveler. Bazen aynı gün bile kavrulmuş olabiliyor. Bir de her sipariş yanında göndermekte olduğumuz hediye kahvelerle ilgili istekler oluyor ancak bu kadar aşırı bir yoğunlukta her siparişle ilgili bire bir hediye isteğini karşılamak pek mümkün olmuyor. O nedenle şimdiden affınızı rica ediyorum.
Teşekkür ederim
 
İndirimin son günü cumartesi akşamı kod yine çalışmamış,bu sebeple yeğenim @sezerortac alımdan faydalanamamış.Kod sıkıntısı neden bu kadar nüksetti acaba @S.Yavuz ?
 
İndirimin son günü cumartesi akşamı kod yine çalışmamış,bu sebeple yeğenim @sezerortac alımdan faydalanamamış.Kod sıkıntısı neden bu kadar nüksetti acaba @S.Yavuz ?
Merhaba. İndirimin son günü kod konusunda hiçbir sıkıntı yaşanmadı. Şu nedenle çok eminim ki özellikle son saatlerde neredeyse dakika dakika sipariş geldi. Yaşanan tek sıkıntı Cuma gece yarısından sonraki birlaç saatte yaşandı. Onun sebebi de daha önce de belirttiğüm üzere kupon bitiş saatinin belritilmesinde 00:00 ile 24:00 konusunda bir yanlışlık yapılmasından kaynaklıydı. Cumartesi gecesi kupon kullanamayan olduysa saat 24:00 sonrası olmuştur. Hatta ben gece 23:30’da hala alım yapan müşterilerle telefonda konuşuyordum :)
 
Arkadaşlar herkese merhaba. Eylül ayı toplu alımında bize göstermiş olduğunuz ilgi için çok çok teşekkür ederiz. Bizim için epey yorucu ama güzel bir ayı geride bıraktık, sizler için de güzel geçtiğini umuyorum. Bu yoğun trafikte hatalarımız, buradan veya diğer iletişim kanallarından gelen mesajlar arasında gözden kaçırdıklarımız veya farkında olmadan başka bir kusurumuz olduysa özür dileriz. Gerçekten olağanüstü bir yoğunluk oldu ve özellikle son birkaç günde gerçekten beklediğimizin çok çok üzerinde bir taleple karşılaştık. Gelen tüm siparişleri geliş tarihlerine göre hazırlamaya devam ediyoruz. Tahminim iki üç gün içerisinde toplu alım kampanyası dahilindeki tüm siparişler kargoya verilmiş olacaktır. Buradan moderatör arkadaşlara da kavurucuları ve kahve severleri böyle bir organizasyonla bir araya getirdikleri için ayrıca teşekkür ediyorum.
 
Arkadaşlar herkese merhaba. Eylül ayı toplu alımında bize göstermiş olduğunuz ilgi için çok çok teşekkür ederiz. Bizim için epey yorucu ama güzel bir ayı geride bıraktık, sizler için de güzel geçtiğini umuyorum. Bu yoğun trafikte hatalarımız, buradan veya diğer iletişim kanallarından gelen mesajlar arasında gözden kaçırdıklarımız veya farkında olmadan başka bir kusurumuz olduysa özür dileriz. Gerçekten olağanüstü bir yoğunluk oldu ve özellikle son birkaç günde gerçekten beklediğimizin çok çok üzerinde bir taleple karşılaştık. Gelen tüm siparişleri geliş tarihlerine göre hazırlamaya devam ediyoruz. Tahminim iki üç gün içerisinde toplu alım kampanyası dahilindeki tüm siparişler kargoya verilmiş olacaktır. Buradan moderatör arkadaşlara da kavurucuları ve kahve severleri böyle bir organizasyonla bir araya getirdikleri için ayrıca teşekkür ediyorum.
Emekleriniz, şeffaf ve samimi iletişiminiz için teşekkürler!
 
Geri
Üst