• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç ❌Sonuç Eylül 2023-Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği

@S.Yavuz Merhaba, bu ay Sezy'nin seçilmesine sevindim, gaggia grubu olarak sizden aldığımız etiyopya beriso espresso kavrumunu baya beğenmiştik önceden, Eylül ayı içinde bir kaç çekirdeğin espresso kavrumu olursa seviniriz, mesela anasora'nın espresso kavrumu güzel olabilir.
 
@S.Yavuz Selamlar , Honduras microlot , Etiyopya anasora ve kenya kahvelerinizi almis bulunmaktayim Bu kahveler icin v60 demlemelerde onerdiginiz ortalama bi sicaklik var midir
Kenyaya direkt 98 - 99 dereceyle giris yaptim ama diger iki kahve icin ozellikle tavsiyenize acigim :)
 
Alım ekibine ve Sezy Coffee'ye teşekkür ederim. Samimi açıklaması için S. Yavuz'a ayrıca teşekkür ederim. Bugün kargolama yapılmış dün vermiş olduğum sipariş 💨🤌 Ay ortasında yeniden alım yapmayı düşünüyorum gelecek kahveler ile birlikte
 
34476 ile alıma katıldım. Sipariş notu da düştüm. Şimdiden elinize emeğinize sağlık.
Kampanya için teşekkürler.
 
Ben de 33344 numaralı sipariş ile alıma katıldım. Sezy uzun zamandır adını duyup denemek istediğim ancak bir türlü sıranın gelmediği bir yerdi. Bu vesile ile ilk siparişimi vermiş oldum :) Emeği geçen herkese teşekkürler.
 
Öncelikle emeği geçen herkese ve indirim sağlayan Sezy kahveye teşekkürler. Hiç indirim de olmayabilirdi, kabul.

Fakat iş mülakatı gibi yapılan indirimlerden gına geldi bana. İndirim yaparız ama şu kahvelerden şu kadarlık kadarlık alım yaparsanız... Kargo ücretsiz olur ama KPSS'den 90 alırsanız...

İstediğim kahveden, istediğim kadar alamadıktan sonra indirimin pek bir anlamı kalmadığı gibi, sözde tasarruf etmek için insanı daha fazla para harcamaya itiyor. Bu forumdaki çoğu insanın elinde zaten stok vardır ve farklı kahveler denemek için az az alım yapmak isteyebilirler ama bu şartlarda ben ve benim gibi düşünenler için alım yapmak pek mümkün gözükmüyor.
Kesinlikle katılıyorum. Kiloluk alacaktım kilolukta indirim yok. Çok saçma. Artık indirimlerinde pek bir anlamı yok bence. Fiyatlar uçmuş. Önceden iyi indirimler oluyordu, şimdi hiç gerek yok bence burada kahve aramaya. İndirimler makul değil.
 
@S.Yavuz selamlar, eylül ayı ortası gibi satışa eklenecek dediğiniz Nordic ve Etiyopyalar vardı.Bir gelişme var mı acaba?
Selamlar. Nordic'lerle ilgili bir sorun görünmüyor. Önümüzdeki hafta ortasına kalmadan depoya girer diye düşünüyorum. Profilleme, etiketler, yazılar falan biraz zaman alır. 18 Eylül gibi duyurusunu yaparım sanıyorum. Etiyopyalarla ilgili fiyatlar beklediğimizin doğrusu çok çok üstünde geldi. Haftasonu bir hesap kitap yapıp ne alalım, ne almayalım, nasıl bir yol izleyelim ona bir karar vereceğiz. Tahminim öyle veya böyle onlar da Nordic'lerle aynı zamanlarda satışa çıkar gibi görünüyor ancak maalesef hedeflediğimiz fiyatları aşmış olacağız. Tarih olarak büyük bir değişiklik olmaz. Eksi artı bir iki gün oynayabilir çok çok ama Etiyopyalarda içerik veya fiyat olarak önümüzdeki hafta ortası daha net bilgi verebilirim.
 
@S.Yavuz el Salvador özelinde kavrumla mı alakalı bilmiyorum ama bir kapalılık, isli, aromalardan yoksun bir fincan çıkıyor ortaya. Çeşitli sıcaklık ve öğütümlerle denedim ama randıman alamadım. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Nitelikli kahveye yeni girişen biri olarak Sezy ismini birçok kere duymuştum, bu kampanya ile de denemek vesile oldu. :) Kampanya için teşekkürler.
 
Selamlar. Nordic'lerle ilgili bir sorun görünmüyor. Önümüzdeki hafta ortasına kalmadan depoya girer diye düşünüyorum. Profilleme, etiketler, yazılar falan biraz zaman alır. 18 Eylül gibi duyurusunu yaparım sanıyorum. Etiyopyalarla ilgili fiyatlar beklediğimizin doğrusu çok çok üstünde geldi. Haftasonu bir hesap kitap yapıp ne alalım, ne almayalım, nasıl bir yol izleyelim ona bir karar vereceğiz. Tahminim öyle veya böyle onlar da Nordic'lerle aynı zamanlarda satışa çıkar gibi görünüyor ancak maalesef hedeflediğimiz fiyatları aşmış olacağız. Tarih olarak büyük bir değişiklik olmaz. Eksi artı bir iki gün oynayabilir çok çok ama Etiyopyalarda içerik veya fiyat olarak önümüzdeki hafta ortası daha net bilgi verebilirim.
önümüzdeki hafta demişsiniz de benimki çok hayati bir soru :D geçen seneki bishan wate'nin bu yeni gelecek etiyopyalar arasında olma ihtimali var mıdır @S.Yavuz cevap vermek zorunda değilsiniz ama evet ise göz kırpın ben anlarım 😉
 
34274 no'lu sipariş ile ben de alıma katıldım. Sezy'den toplu alım olmasa da sipariş veriyoruz sürpriz bir şekilde çıkması ayrı sevindirdi. Yeni kahveler için heyecanla Eylül ortasını bekliyoruz. Emeği geçenlere ve Serkan Yavuz beye teşekkürler.
Anasora,Gabriela ve Yang blendle katıldım alıma.Yang blend şaşırtıcı derecede güzel ve kolay bir çekirdek.Bol kaplanlı,dengeli bir shot aldım Robotla.Bu arada iletişim yönü de çok iyi firmanın.Ece hanım sag olsun siparişimle ilgili sorunumu hızlıca halletti.İlk alışverişim firmayla,şimdiden çok memnun kaldım.Serkan beyin eline sağlık.
Uzun zamandır forumu takip etmemekten sezy'nin seçildiğini kaçırmışım, ağustos sonunda da kendilerinden sipariş vermiştim aslında çok uzak kalmamak lazım buralardan xD Ama hali hazırda fiyatlarını da uygun bulduğumdan çok üzülmedim açıkcası.
Bu sene mart ayında getirdiğiniz kahveler tam bir fiyat performans canavarıydı, aralarından benaleyh beriso'yu tekrar görememek üzdü. Enteresan bir şekilde sıcakta meyvemsi, soğudukça tatlı çikolata notaları yakaladığım, kahve soğudukça aroma geçişlerini son derece net tadabildiğim çok keyifli bir çekirdekti.
Finca gabriela ve etiyopya anasora microlot'un da hiç altta kalır bir yanı yok kesinlikle, her ikisini gözüm kapalı tavsiye ederim herkese.

@S.Yavuz Merhaba, bu ay Sezy'nin seçilmesine sevindim, gaggia grubu olarak sizden aldığımız etiyopya beriso espresso kavrumunu baya beğenmiştik önceden, Eylül ayı içinde bir kaç çekirdeğin espresso kavrumu olursa seviniriz, mesela anasora'nın espresso kavrumu güzel olabilir.
Ben de 33344 numaralı sipariş ile alıma katıldım. Sezy uzun zamandır adını duyup denemek istediğim ancak bir türlü sıranın gelmediği bir yerdi. Bu vesile ile ilk siparişimi vermiş oldum :) Emeği geçen herkese teşekkürler.
34476 ile alıma katıldım. Sipariş notu da düştüm. Şimdiden elinize emeğinize sağlık.
Kampanya için teşekkürler.
Merhaba. Güzel yorumlarınız ve destekleriniz için çok teşekkür ederiz.
 
@S.Yavuz el Salvador özelinde kavrumla mı alakalı bilmiyorum ama bir kapalılık, isli, aromalardan yoksun bir fincan çıkıyor ortaya. Çeşitli sıcaklık ve öğütümlerle denedim ama randıman alamadım. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Selamlar. Finca Gabriela medium hatta biraz light medium arası kavurduğum kahvelerden biri. 90-92 derecelerde 1/16 oranla demliyorum. Bizim artık klasikleşmiş 1/3 oranla 30 saniye blooming sonrası tek döküş demlemeyle oldukça güzel sonuçlar aldığımız bir kahve. 20 gram gibi bir demlemeyi 2:00-2:15 gibi bir sürede bitiriyorum. Bu parametreler yardımcı olabilir diye umuyorum.
 
önümüzdeki hafta demişsiniz de benimki çok hayati bir soru :D geçen seneki bishan wate'nin bu yeni gelecek etiyopyalar arasında olma ihtimali var mıdır @S.Yavuz cevap vermek zorunda değilsiniz ama evet ise göz kırpın ben anlarım 😉
Geçen seneki Bishan Wate ile bu seneki Bishan Wate arasında Ulusal'ın bildirdiği tadım notaları açısından epeyce fark var. Hangi kahveleri seçeceğimize yarın gibi karar vereceğiz. İnanın ben de bilmiyorum olup olmayacağını. Bir iki güne daha net konuşabilirim ;)
 
iyi günler. yeni kavrummu yoksa dinlenmiş kahve mi gönderim oluyor . acaba ?
Selamlar. Normal şartlarda bile gönderdiğimiz kahveler ortalama 2-5 gün kadar önce kavrulmuş oluyor. Yani ya degassing sonuna yakın sizde oluyor ya da birkaç gün beklemeniz gerekiyor. Kampanya sürecinde ise ayın başından beri her gün kavurma yapıyorum. O nedenle degassing süresi dolmuş kahve gönderme şansımız olmuyor. Kendim bile degassing dolmuş kahve bulamıyorum içmeye :)
 
@S.Yavuz çekirdekleriniz hepsi hem filtre hem de espresso demlemeler için uygun mu acaba?
Selamlar. Bu biraz damak tadınızla ilgili bir durum. Genel olarak kavurma profillerimiz kahvenin çözünmesini kolaylaştıran parametrelere sahipler. O nedenle hemen hemen hepsiden başarılı espresso çıktılar alınabiliyor ancak özellikle ağır gövdeli, koyu kavrulmuş espresso seviyorsanız o zaman medium+ veya full city kavurduğumuz kahveleri tavsiye ederim.
 
Geri
Üst