• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç Mayıs 2026 - Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kocakurt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Merhabalar!
Tadıma ben de katıldım. Bol keyifli demlemeler dilerim 🙏
 

Ekli dosyalar

  • IMG_6839.jpeg
    IMG_6839.jpeg
    138.8 KB · Görüntüleme: 80
Selam arkadaşlar, #36662 nolu sipariş ile sessiz bir ölücü olarak bu ayın etkinliğine de katıldım ✌️
 
3 gün önce yurtdışından kahve aldım ama Montag alımını çooook uzun süredir beklediğim için #36664 ile ben de katıldım.
 
Hayatımda yaşadığım en kötü kahve alım deneyimi olabilir. 12 mayısta alım yaptım ve 6 gündür bütün denemelerime rağmen herhangi muhataba ulaşamadım. Ne olduğu belli değil ne zaman kargolanacak belli değil. Daha önce birçok toplu alım etkinliğine katıldım. Böyle bir rezillik asla yaşamadım.
 
Hayatımda yaşadığım en kötü kahve alım deneyimi olabilir. 12 mayısta alım yaptım ve 6 gündür bütün denemelerime rağmen herhangi muhataba ulaşamadım. Ne olduğu belli değil ne zaman kargolanacak belli değil. Daha önce birçok toplu alım etkinliğine katıldım. Böyle bir rezillik asla yaşamadım.

Katılıyorum, en azından düzenli olarak, mesela her gün hangi takip numarasına kadar kargolandığı bilgisini paylaşsalar, ilerleme hızından az çok bir tahmin ile beklerdik. Müşteriyi belirsizlik içinde bıraktıklarını düşünüyorum. İlk kez deneyeceğim kendilerini, bir daha sipariş vermem için kahvelerinin çok çok iyi olması lazım 😅
 
Kahvelerini çok beğendiğim kavurucu. Kafelerinden de hep güzel deneyimlerle ayrılmışımdır fakat bu alımda gerçekten iletişim problemi var maalesef. 5-6 gün kargoya dahi verilmeyen siparişler normal değil. Firmayı da anlıyorum belli ki epey yoğunluk var, yetişemiyorlar ama bu iletişimsizlik normal değil. Güzel kahve içeceğimi bildiğim için içimden kızamıyorum da :)
 
Benim 13 Mayıs'ta verdiğim sipariş numaram 36441 ve az önce kargoya verildi mesajı geldi. Bekleyenler için sıra olarak yol gösterici olabilir.

 
Arkadaşlar kimseyi savunmak için söylemiyorum ama normal zamanlarda sipariş verdiğim gibi ertesi gün anında kargolayan bir firma oldu benim tecrübelerimde.Genelde tutarlı oldular kavurdukları kahvelerde; evdekilerde de , kafede içtiklerim de.Hele ki önceden gidip kafeden 1 paket 250 Gr kahve aldığınızda 1 bardak hediye kahveniz oluyordu(filtre ya da espresso),çoğu yerde olmayan güzel bir uygulamaydı,hiperenflasyon döneminden sonra verilmemeye başlandı diye biliyorum.
Bu kadar olumlu deneyim yaşadığım bir kahveci,başka kişilerden de izlenimim bu yönde.Kargo gecikmesinin gerçek bir yoğunluktan ötürü olduğunu düşünüyorum, belirsizlik tabi ki huzursuz ediyor ama değiyor lütfen sabır😊
 
Arkadaşlar kimseyi savunmak için söylemiyorum ama normal zamanlarda sipariş verdiğim gibi ertesi gün anında kargolayan bir firma oldu benim tecrübelerimde.Genelde tutarlı oldular kavurdukları kahvelerde; evdekilerde de , kafede içtiklerim de.Hele ki önceden gidip kafeden 1 paket 250 Gr kahve aldığınızda 1 bardak hediye kahveniz oluyordu(filtre ya da espresso),çoğu yerde olmayan güzel bir uygulamaydı,hiperenflasyon döneminden sonra verilmemeye başlandı diye biliyorum.
Bu kadar olumlu deneyim yaşadığım bir kahveci,başka kişilerden de izlenimim bu yönde.Kargo gecikmesinin gerçek bir yoğunluktan ötürü olduğunu düşünüyorum, belirsizlik tabi ki huzursuz ediyor ama değiyor lütfen sabır😊
Ben de kimseyi kötülemek istemiyorum. Kahvesine, yoğunluğuna, kalitesine, firmanın kahve ikram etme uygulamarına karşı herhangi bir eleştirim şimdilik olamaz çünkü hiçbirini tecrübe edemedim. Tecrübe ettiğim tek şey muhatap bulamamak oldu. günümüzde herhangi kişiyle kısacık muhatap olmak bu kadar zor değil. Kahve kalitesi ne olursa olsun paketleri açmadan iade etmeyi düşünüyorum. Kahve bu kadar bulunmaz bir nimet değil herkes kahve satıyor ama insanları muhatap almamak bence uzun vadede kendilerine eksi yazacak. Her ne surette olursa olsun bir daha asla alışveriş yapmayacağım.
 
Hayatımda yaşadığım en kötü kahve alım deneyimi olabilir. 12 mayısta alım yaptım ve 6 gündür bütün denemelerime rağmen herhangi muhataba ulaşamadım. Ne olduğu belli değil ne zaman kargolanacak belli değil. Daha önce birçok toplu alım etkinliğine katıldım. Böyle bir rezillik asla yaşamadım.
Merhaba,

Tüm maillere geri dönüş yapılıyor. Dilerseniz buradan bana DM atabilirsiniz.

Uğur,
 
Merhaba,

Tekrar belirtmek isterim ki yaklaşık 1000 siparişe gelmiş bulunmaktayız. Ortalama sepette 3 paket kahve olduğunu düşünürsek yaklaşık 3000 paket, kutu ve iç dış ayrı ayrı etiket yapılması demek oluyor. Aynı zamanda mevcut online müşteri siparişleriyle, adres değişikliği isteyen, öğütümü değiştirmek isteyen, kahvesini değiştirmek isteyen, başka kahvelerden numune isteyenlerle beraber bu sayının nerelere vardığını düşünebilirsiniz.

Normal dönemde veya site içi indirim yaptığımız dönemde 1 gün bilemedin 2 günde kargo gönderimi sağlanıyor. Fakat bu yoğunluğa yetişmek için üretimdeki personel sayısını geçici olarak +2 kişiye çıkartmış bulunmaktayız. Sabah 7:30 dan akşam 19:30'a kadar kahve siparişi hazırlanıyor. Gün içinde olabildiğince maillere ve aramalara dönüş yapılıyor. Şu anda mailine cevap verilmeyen 1 kişi bile yok. Sipariş kargoya hazır hale geldiğinde ve kargo firması bizden alırken size mesaj geliyor. Güncel olarak şu an 36515'deyiz. (Bir kaç sipariş öncesindeki sipariş çıkmamış olabilir veya ilerisindeki sipariş çıkmış olabilir. Anlık olarak kavrulan kahve ve özellikle microlotlar bunda etkili)

Başka bir konuya da değinmek isterim. Ikawa ile kavrulan kahveler her 10 dakikada 100gr olacak şekilde kavrulduğu için ve bunun da başında 1 adam beklediği için hem Ikawalı siparişleri çıkartmakta hem de buradaki personelden dolayı sorun yaşıyoruz.

Bir önceki kahvekulubu indirimine seçildiğimiz dönemde de aynı sorunları yaşamış olduğumuz için en başta sizlere sabırlı olalım dedim. Sonuç olarak art niyetli şekilde kahve çıkartmıyor değiliz.

Bugün tatil olmasına rağmen hala tüm ekip emek veriyor, özellikle 2 haftadır haftada 7 gün çalışan mesaiye kalan paketçi arkadaşlarımız.

Uğur,
 
Son düzenleme:
Merhaba,
Siparişim eksik geldi kontrol eder misiniz?
36289 sipariş no
 
Kod sadece 1 defalık mı?
 
Geri
Üst