• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

📉💥Kahve ve Ekipman İndirimleri

Mutlaka. Benim gibi yolun en başında olup "bu v60 da ne ola ki" diyecek arkadaşlar için başlangıçta güzel bir seçenek bence. İşin mekaniğini vs öğrenip bu işin bana uygun olduğunu düşünürsem o zaman elektrikli gooseneck kettle bakarım diye düşündüm.


Isı ayarlı elektrikli ısıtıcı kadar olmasa da bence başlangıç için iyi bir seçenek. Özellikle sık seyahat edenler için çok pratik bir alet olduğunu düşünüyorum. Fiyatına göre iyi bir performansı var bence.
 
Mutlaka. Benim gibi yolun en başında olup "bu v60 da ne ola ki" diyecek arkadaşlar için başlangıçta güzel bir seçenek bence. İşin mekaniğini vs öğrenip bu işin bana uygun olduğunu düşünürsem o zaman elektrikli gooseneck kettle bakarım diye düşündüm.


Benim tavsiyem de clever dripper olurdu yeni başlayan birine. Hem iyi demleme yapması çok basit hem de ekstra kaz boyuna vs ihtiyaç kalmıyor, evdeki düz su ısıtıcı kettle ile kullanılabiliyor.
 
Harioyu kullanmış biri olarak döküşe yeni başlayan biri onla daha da zorlanacak içindeki su azaldıkça döküş saçmalamaya başlıyor zaten yavaş dökmek iğne ipliği gibi ya kesik kesik dökmeye başlıyorsunuz ya da bi anda su şap şap diye dökülüyor, döküş kısmının üstü açık olduğundan suyu kontrol etmek güçleşiyor, kapağı da yok, plastik, ısı kaybı çok fazla onun yerine şu ürünü alsanız dua edersiniz.

 
Mutlaka. Benim gibi yolun en başında olup "bu v60 da ne ola ki" diyecek arkadaşlar için başlangıçta güzel bir seçenek bence. İşin mekaniğini vs öğrenip bu işin bana uygun olduğunu düşünürsem o zaman elektrikli gooseneck kettle bakarım diye düşündüm.


Başlangıçta elektrikli almak zorunda değilsiniz. Elektriksiz olanları da var. Normal kettle'dan kaynatıp içine koyuyorsunuz suyu. Linkini attığınız ürünle aynı fiyata bulunabiliyor ve daha çok işinize yarar.
 

İhtiyaç duyan var mıdır bilmiyorum ama @Oguzhan hocamın kibar hediyesi sayesinde adım "attırıldığım" v60 dünyasına benim gibi yeni başlayanlar için çok mantıklı bir ürün olduğunu düşünüyorum. Amazon prime ile 287 TL. Amazonda indirimsiz 333 TL. Resmi sitesinde 395 TL.
Bu, tek kişilik ve iki kişilik demlemeler için bayağı kullanışlı bir ürün. Kazboyunlu kettledan daha iyi hatta döküşü.
Ben olsam bunu alıp başka bir şey düşünmezdim.
Sonra çok gerekiyorsa, filtre demlemeler arttıysa falan; ısı ayarlı kettle alınır ileride.
 
Harioyu kullanmış biri olarak döküşe yeni başlayan biri onla daha da zorlanacak içindeki su azaldıkça döküş saçmalamaya başlıyor zaten yavaş dökmek iğne ipliği gibi ya kesik kesik dökmeye başlıyorsunuz ya da bi anda su şap şap diye dökülüyor, döküş kısmının üstü açık olduğundan suyu kontrol etmek güçleşiyor, kapağı da yok, plastik, ısı kaybı çok fazla onun yerine şu ürünü alsanız dua edersiniz.

Ben bunu sonradan gördüm. İyiymiş ha. Her türlü iş görür.
 
Genel tavsiye üzerine Epinox'a dönüş yaptım. Ama yine de Hario'nun fiyatı iyi. Şöyle diyelim o zaman; "bütün kettleları denedim, peki bu hario air de ne ola ki? " diyecek arkadaşlar için kaçırılmayacak fırsat 😀
 
Benim tercihim her evde bulunan çaydaliktan yana boynu var. Boyyuna giriş kısmı delikli delikliydi. Deliklerden bazılarını kapattım daha kontrollüde oldu
Kettle almadan once kullandigim ürün 😂 ama aralarinda bariz fark var. Kahveye yakin dokum yapilamadigindan yatakta dağılma meydana geliyor.
 
Harioyu kullanmış biri olarak döküşe yeni başlayan biri onla daha da zorlanacak içindeki su azaldıkça döküş saçmalamaya başlıyor zaten yavaş dökmek iğne ipliği gibi ya kesik kesik dökmeye başlıyorsunuz ya da bi anda su şap şap diye dökülüyor, döküş kısmının üstü açık olduğundan suyu kontrol etmek güçleşiyor, kapağı da yok, plastik, ısı kaybı çok fazla onun yerine şu ürünü alsanız dua edersiniz.

Kesinlikle katiliyorum. Ben hic beceremedim kullanmayi ya da zaten becerecek bir sey yoktu. Masrapadan hallice bir urun bence. James nesini begendi hic anlamadim.
 
Kesinlikle katiliyorum. Ben hic beceremedim kullanmayi ya da zaten becerecek bir sey yoktu. Masrapadan hallice bir urun bence. James nesini begendi hic anlamadim.
İçerik üreticilerinin neredeyse hepsi belirtmeden reklam yapıyor, hatta böylesi açık açık reklam yapılmasından çok daha etkili. Hoffman'ın bu ürünü beğendiğini belirtmesinden bile bence bu durumu anlayabiliriz. Ben bu ürünü denedim ve Hario'nun değirmenleri gibi saçma sapan bir ürün sınıfında olduğunu düşünüyorum. Sıradan bir çaydanlıkla kesinlikle daha güzel bir döküş yapabilirsiniz.

Seyahatler için taşınabilir bir kettle arayanlara önerim Aeropress. Pistonu mükemmel bir kettle işlevi görüyor, kaz boyunlu kettlelardan çok daha güzel, ince ve kesşntisiz bir akış sağlıyor. Silme olarak 225 g su alıyor. Bence kesinlikle bu düşünülerek tasarlanmış, tesadüf olmadığını düşünüyorum. Hem de özgün bir demleme ekipmanı olarak bir taşla iki kuş. Bütçe çok kısıtlıysa bu plastik Hario kettle yerine Epinox vb bir ürün daha uygun fiyata, çok daha işlevsel olacaktır.
 
IMG_9077.jpegIMG_9075.jpeg
Selamlar, dün Migros’tan 88 liraya aldım. Çekirdek halinde, kavrum tarihi yok, klasik bir espresso çıktısı veriyor. Kavrum city gibi ve çekirdeklerden anlaşıldığı kadarıyla blend.
 
Geri
Üst