• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

📉💥Kahve ve Ekipman İndirimleri

Direk 5 Paket sipariş ettim prime indiriminden de yararlandım. 12 ay taksitle aldım aylık 24tl falandı.

Taksidi bitene kadar fiyatı 12 kez artar muhtemelen.
Yukarıdaki taktik ile ben de 5 paket ile devam ediyorum :D
 
Bir iki ay önceden sipariş vermiştim aynısından tekrar aldım 100 lü paket. Bu arada ben bir yerde bulamadım ama v60 03 filtre satan var mı? Herkeste 02 var mecbur ondan alıyorum, kullandığım v60 03 boyunda ama ben denk gelmedim. Tek kişilik demliyorum 02 filtre de işimi görüyor açıkçası.
 
Bir iki ay önceden sipariş vermiştim aynısından tekrar aldım 100 lü paket. Bu arada ben bir yerde bulamadım ama v60 03 filtre satan var mı? Herkeste 02 var mecbur ondan alıyorum, kullandığım v60 03 boyunda ama ben denk gelmedim. Tek kişilik demliyorum 02 filtre de işimi görüyor açıkçası.
 
Nisanda almışım
 
Şu an elimde amazondan alınma filtre var kulak yok. Olsa ne olur onu da bilemedim gerçi.
40'lı filtreler kulaksız ve akışı daha hızlı, 100'lü fitreler akış yavaş. İnsanlar akışı hızlı diye daha çok para verip 40'lı fitre alıyordu fakat geçtiğimiz aylarda Hario 40'lı paketlere 100'lükleri 40'lı halde koymaya başladı.

Şansına hızlı veya yavaş akışlı seri gelebilir, sorun da bu. Görselde kulak var/yok doğru koysalar ona göre sipariş ederiz ama görsel ve gelen ürün arasında farklılık olabiliyor.
 
40'lı filtreler kulaksız ve akışı daha hızlı, 100'lü fitreler akış yavaş. İnsanlar akışı hızlı diye daha çok para verip 40'lı fitre alıyordu fakat geçtiğimiz aylarda Hario 40'lı paketlere 100'lükleri 40'lı halde koymaya başladı.

Şansına hızlı veya yavaş akışlı seri gelebilir, sorun da bu. Görselde kulak var/yok doğru koysalar ona göre sipariş ederiz ama görsel ve gelen ürün arasında farklılık olabiliyor.
Ben bu sıkıntıdan dolayı artık hiç Hario almıyorum. Ne geleceği belli değil, bazen 40’lı alıyorsun yine kulakçıklı geliyor, iade etmekten sıkılınca durum bu oldu.
 
40'lı filtreler kulaksız ve akışı daha hızlı, 100'lü fitreler akış yavaş. İnsanlar akışı hızlı diye daha çok para verip 40'lı fitre alıyordu fakat geçtiğimiz aylarda Hario 40'lı paketlere 100'lükleri 40'lı halde koymaya başladı.

Şansına hızlı veya yavaş akışlı seri gelebilir, sorun da bu. Görselde kulak var/yok doğru koysalar ona göre sipariş ederiz ama görsel ve gelen ürün arasında farklılık olabiliyor.
Anladım. Tatsızmış. Şu ana kadar bana 40li kutudan kulakçıklı çıkmadı hiç. Kutunun üstündeki görseldeki gibi çıktı hep. Şanslıyım demek ki.
 
Benim mayis ayinda amazondan aldigim 2 kutu hario kulakli cikti. Bir daha o parayi vermem.Dogrudan kulakli alirim amazondan.
 

İhtiyaç duyan var mıdır bilmiyorum ama @Oguzhan hocamın kibar hediyesi sayesinde adım "attırıldığım" v60 dünyasına benim gibi yeni başlayanlar için çok mantıklı bir ürün olduğunu düşünüyorum. Amazon prime ile 287 TL. Amazonda indirimsiz 333 TL. Resmi sitesinde 395 TL.
Kazboynu kettle bence bundan daha iyi olacaktır.
 
Geri
Üst