• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

F/P Kahve Çekirdeği Önerileri

Hasat yılı 2022 ama Boxx Coffee'nin Brazil Anhumas'ı da bu kategoride değerlendirilebilir.
 
sanalbaharatta Colombia Las Flores ile Panama Los Naranjos hala varsa eğer bir şans verin derim pişman olmazsınız
 
Tetra n roastery Esperanza 1kg aldım keyifli bir şekilde içiyorum, Türk Kahvesi, v60 ve cold brew olarak
 
Kafein Kültür Brezilya Pink star 1kg 544 TL'ye denk geliyor %30 indirimle aldım memnunum
 
Tetra N'de indirimle All-Day 1 kilo 475 TL, bu fiyata daha iyisi mümkün değil.

1 kg alınca otomatik uygulanıyor 475 değil 675
Esperanza da 705 ve bu fiyatlar 1 kg

Bahsettiğiniz blend(karışık) bir kahve. Sezy'de 660TL'ye 1kg bir sürü çeşit single origin çekirdek bulabilirsiniz ve bu standart liste fiyatı. Sanırım bu başlığın hakkını veren kavurucu Sezy ve Sanalbaharat.
 
Bahsettiğiniz blend(karışık) bir kahve. Sezy'de 660TL'ye 1kg bir sürü çeşit single origin çekirdek bulabilirsiniz ve bu standart liste fiyatı. Sanırım bu başlığın hakkını veren kavurucu Sezy ve Sanalbaharat.
Benim yazdığım blend değil,
 
Espresso için Klasik espresso kavrum mu normal kavrum mu tavsiye edersiniz
Şahsen ben normal kavrum aldım tam otomatik espresso makinem için ancak makinem biraz zor çözdüğü için ekşi tatlar alıyorum. Eğer makineniz çözmekte zorlancaksa(benimki gibi) klasik espresso kavrum öneririm
 
Şahsen ben normal kavrum aldım tam otomatik espresso makinem için ancak makinem biraz zor çözdüğü için ekşi tatlar alıyorum. Eğer makineniz çözmekte zorlancaksa(benimki gibi) klasik espresso kavrum öneririm
Kullandıgınız suyun TDS'i ni arttırmayı deneyin muhtemelen sonuçlar daha iyi olacaktır.
 
Kullandıgınız suyun TDS'i ni arttırmayı deneyin muhtemelen sonuçlar daha iyi olacaktır.
Arıtma suyla denemiştim Buzdağı suyla deneyeyim olmadı teşekkür ederim. Daha yeni ölçtüğümde 90ppm çıktı Buzdağı su sizce bu yeterli midir espresso için
 
Arıtma suyla denemiştim Buzdağı suyla deneyeyim olmadı teşekkür ederim. Daha yeni ölçtüğümde 90ppm çıktı Buzdağı su sizce bu yeterli midir espresso için
Normal otomatik olmayan makinelerde bile çekirdege göre 120 - 150 TDS gibi rakamları kullanıyoruz biz daha da yükseltebilirsiniz
 
Tamamdır ben biraz daha su konusu üzerinde durayım teşekkür ederim 🙏🏻
Bu İşte en önemli 3 Faktör 1- Çekirdek 2- Ögütüm 3- Su en büyük kısmı yanlış yapıyormuşsunuz muhtemelen çıktılarınız ondan ekşi oldu
 
Geri
Üst