İndirim kodu nedir hocam? ben bulamadımTetra N'de indirimle All-Day 1 kilo 475 TL, bu fiyata daha iyisi mümkün değil.
Evet ben de 475 yazınca şaşırdım, ekstra bir kupon mu var diye merak ettim o yüzden, teşekkürler.1 kg alınca otomatik uygulanıyor 475 değil 675
Esperanza da 705 ve bu fiyatlar 1 kg
Rica ederim ben esperanza kullanıyorum gayet keyifli birde yeni seckiler çıkmış onlardan da sipariş verdim onlarda da indirim varEvet ben de 475 yazınca şaşırdım, ekstra bir kupon mu var diye merak ettim o yüzden, teşekkürler.
Geçen ay toplu alım etkinliği vardı %30 indirimle aldım. Faturasını buldum 472,5İndirim kodu nedir hocam? ben bulamadım
Espresso için Klasik espresso kavrum mu normal kavrum mu tavsiye edersinizKafein Kültür Brezilya Pink star 1kg 544 TL'ye denk geliyor %30 indirimle aldım memnunum
Tetra N'de indirimle All-Day 1 kilo 475 TL, bu fiyata daha iyisi mümkün değil.
1 kg alınca otomatik uygulanıyor 475 değil 675
Esperanza da 705 ve bu fiyatlar 1 kg
Benim yazdığım blend değil,Bahsettiğiniz blend(karışık) bir kahve. Sezy'de 660TL'ye 1kg bir sürü çeşit single origin çekirdek bulabilirsiniz ve bu standart liste fiyatı. Sanırım bu başlığın hakkını veren kavurucu Sezy ve Sanalbaharat.
Şahsen ben normal kavrum aldım tam otomatik espresso makinem için ancak makinem biraz zor çözdüğü için ekşi tatlar alıyorum. Eğer makineniz çözmekte zorlancaksa(benimki gibi) klasik espresso kavrum öneririmEspresso için Klasik espresso kavrum mu normal kavrum mu tavsiye edersiniz
Kullandıgınız suyun TDS'i ni arttırmayı deneyin muhtemelen sonuçlar daha iyi olacaktır.Şahsen ben normal kavrum aldım tam otomatik espresso makinem için ancak makinem biraz zor çözdüğü için ekşi tatlar alıyorum. Eğer makineniz çözmekte zorlancaksa(benimki gibi) klasik espresso kavrum öneririm
Arıtma suyla denemiştim Buzdağı suyla deneyeyim olmadı teşekkür ederim. Daha yeni ölçtüğümde 90ppm çıktı Buzdağı su sizce bu yeterli midir espresso içinKullandıgınız suyun TDS'i ni arttırmayı deneyin muhtemelen sonuçlar daha iyi olacaktır.
Normal otomatik olmayan makinelerde bile çekirdege göre 120 - 150 TDS gibi rakamları kullanıyoruz biz daha da yükseltebilirsinizArıtma suyla denemiştim Buzdağı suyla deneyeyim olmadı teşekkür ederim. Daha yeni ölçtüğümde 90ppm çıktı Buzdağı su sizce bu yeterli midir espresso için
Tamamdır ben biraz daha su konusu üzerinde durayım teşekkür ederimNormal otomatik olmayan makinelerde bile çekirdege göre 120 - 150 TDS gibi rakamları kullanıyoruz biz daha da yükseltebilirsiniz
Bu İşte en önemli 3 Faktör 1- Çekirdek 2- Ögütüm 3- Su en büyük kısmı yanlış yapıyormuşsunuz muhtemelen çıktılarınız ondan ekşi olduTamamdır ben biraz daha su konusu üzerinde durayım teşekkür ederim![]()