BeanEngineer
Barista
Yeni çantalar stokta 
Teşekkür ederim. Paylaşım desteğin için.Yeni çantalar stokta
![]()
Çok teşekkürler Türker çok mutlu oldum beğenmene.Krem rengine bayıldım resmen çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık Sadık Abi @Coffy Stuff
Detaylı anlatımınız ve fotoğraf paylaşımınız için teşekkür ederim. Her kahveseverin korkulu rüyası ekipman kırılmalarını yok etmek için başladığım bu süreçte güzel geri dönüşler beni mutlu ediyor. Kamplarınızda bolca keyifli kahveler diliyorum. SevgilerÖncelikle bütün desteği ve böyle güzel bir ürün ürettiği için @Coffy Stuff a teşekkürler.
Perşembe günü sipariş ettiğim çanta bugun elime ulaştı. Gayet hızlı bir şekilde kargoladı.
Dürüst olmak gerekirse siparişten önce çekincelerim vardı. Sonuçta COFFY bir kişinin kendi girişimi ve ülkemizdeki benzer tip ve hacimdeki girişimcileri düşünürsek ürün kalitesi ve iyi fiyatı ikilisini neredeyse bulmak imkansız. Tabiki fiyat herkese göre göreceli ama ben şu şekilde değerlendiriyorum;
1-ürün kalitesi: kumaş gayet kaliteli, etrafındaki koruma yastıkları gayet sağlam duruyor(düşmelere karşı), fermuarlar kaliteli duruyor, kol askıları rahat, içerisindeki hazneler iyi düşünülmüş ve kaliteli ve son olarak ve en sevdiğim şey içerisindeki ayraçlar gayet bol, çeşit çeşit boyutlarda, bazıları sabitlenebilir, bazıları seyyar ve gayet kaliteli.
2-muadil ürün fiyatları: genelde bir ürünü almadan piyasasını, özelliklerini ve yorumlarına mutlaka bakarım. Kampa gidiceğim için böyle bir ürün arayışına girdim ve benim bulabildiğim ürünler bunun dışında 50$ civarındaydı ( bugünün kuruyla 847tl) tabi + kargo kaçınılmaz ki en düşük 20$ civarında bulabildim. Ve büyük ihtimallede gümrüğe takılıp birde vergi isteyecekler. Toplamında 85-100 dolar arası bişi harcamam gerekecekti. Ki gördüğüm ürünler bu kadar detaylı veya kaliteli durmuyordu. Coffy nin yaptığı ürün ise 600tl her şey dahil.
İlla bir eksisini söylemek gerekirse o da sadece benim gibi acaia sı olanlar için bir eksi, acaia pearl ve pearl s korumalı alana sığmıyor. Ama çok sorun gibi görmedim çünkü hala yukarıdaki fermuarlı yere koyabiliyorum ve taşıdığımdada içerisinde hareket etmiyor. Onun dışında herşeyi içerisine sığdırdım. Ama biraz fazla yükledim sanırım az da olsa çanta kapanınca şekli bozuk duruyor ama notmsl doldurmada gayet sert ve düzgün şekilli bir görünüme sahip. Ben biraz abartı yüklemiş olabilirim
Ben ürünü gayet beğendim. Bu fiyata daha iyisinin satın alınamıyacağını düşünüyorum. Emeği için @Coffy Stuff a teşekkür ediyorum. Başarılarının devamını diliyorum.
not: resimde gördüğünüz ayraçlar sadece kullanmadıklarım. Onlara artı olarak çanta içinde gördükleriniz de var
Beğenmenize çok sevindim. Güzel günlerde kullanmanızı dilerim.Merhabalar, ben de @Coffy Stuff 'tan 3 gün önce Comandante için keçe kılıf satın almıştım, kılıf bugün elime ulaştı. Merak eden arkadaşlara referans olması için görsellerini paylaşıyorum. Oldukça güzel bir kılıf, orijinal aksesuarı ile fiyat karşılaştırması yapınca daha da bi' hoşuma gitti![]()
Güzel günlerde kullanmanızı dilerim.Comandante için keçe kılıf siparişimden çok memnun kaldım, 1 saat içinde kargoya verilmesi beni şaşırttıTaşıma çantası yerine daha az yer kaplaması nedeniyle kılıfı tercih ettim. Tavsiye ederim.
Güzel günlerde kullanmanızı dilerim.Selamlar, 359559340 no'lu keçe kılıf siparişimi az önce verdim. @Coffy Stuff
Bende çantanın kullanılacağı ilk an için heyecanlıyım. Sevgiler564362765 sipariş numarasıyla bende bir siyah çanta sipariş verdim. Ivır zıvır değişik çantaları hep kullanıyorum arada gerçekten böyle bir çanta lazımdı bana seyahatler için. Şimdiden heyecanla bekliyorum
çantadan keyif alındığı zaman bende mutlu oluyorum.Uzun süredir keyifle kullandığım bir çanta malzeme kalitesi oldukça güzel iyiki almışım