• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

6 Şubat 2023 Gaziantep Hatay Kahramanmaraş Deprem


bir şeyler yazıcam ama uygun zaman değil. zamanı gelince bunlara bir video yapmak lazım.

Türkiye'nin en gözde şirketinin PR rezaletini görüyoruz. Onu geçtim gerçekten katkı verecek o kadar şey var ki. Git şubelerinde 30 lira karşılığında kahve sat onun karşılığında bağış yap vs. bu kadar aptalca bir açıklama hiç görmemiştim.
 
Kavurma işini beceremedikleri gibi acıyı paylaşmayı da becerememişler. Empati yetisinden yoksun çöp bir kurum olarak hafızalara kazınır umarım.

Biliyorum hepimizin ciğeri yanıyor ama lütfen, derdimiz starbucks mı?


Hep aynı terane
99 depreminden sonra ibret olsun diye kafası kazığa dikilen müteahhitin adı hâlâ mıh gibi aklımda.
Veli göçer, o da 1.5yıl hapis yattı. Peki inşaatları denetleyen izin veren kurumlar nerede?

Şimdide aynı bkun lacivertine izin vermeyin.
Starbucks ne yaparsa yapsın! Orada ki insanları starbucks öldürmedi!

3. günde devlet bile anca müdahil olabiliyor o da yarım yamalak. Hâlâ daha ulaşılamayan köyler var ve allah affetsin ölümlere KADER diyorlar, utanmadan 10bin yardım yaptık diyorlar ama derdimiz starbucks öylemi.
Hiç yazmayalım daha iyi.
 
Ankara da bir arkadaşımın akrabası Adıyaman dan her şeyini kaybederek geldi. Konaklamayı halletik, kıyafetlerini halletik, erzaklarını hallettik ayakkabı ihtiyacımız var. Destek olabilecek varsa çok seviniriz.


WhatsApp Görsel 2023-02-10 saat 14.35.41.jpg
 
Biliyorum hepimizin ciğeri yanıyor ama lütfen, derdimiz starbucks mı?


Hep aynı terane
99 depreminden sonra ibret olsun diye kafası kazığa dikilen müteahhitin adı hâlâ mıh gibi aklımda.
Veli göçer, o da 1.5yıl hapis yattı. Peki inşaatları denetleyen izin veren kurumlar nerede?

Şimdide aynı bkun lacivertine izin vermeyin.
Starbucks ne yaparsa yapsın! Orada ki insanları starbucks öldürmedi!

3. günde devlet bile anca müdahil olabiliyor o da yarım yamalak. Hâlâ daha ulaşılamayan köyler var ve allah affetsin ölümlere KADER diyorlar, utanmadan 10bin yardım yaptık diyorlar ama derdimiz starbucks öylemi.
Hiç yazmayalım daha iyi.
Emre hocam, kızgınlığınızı anlıyorum ve aynı duyguları düşünceleri paylaşıyorum sizinle. Durup durup öfke patlamaları yaşıyorum istemsizce... Fakat burada sorumluları tespit edip katilleri yargılayacak halimiz, yetkimiz yok. Starbucks bu ülkenin ekmeğini yiyorsa ve böyle bir felaket karşısında bu şekilde bir tutum takınıyorsa bizim derdimiz olur elbette. Hak ettiği karşılığı almasını umuyorum.
 
Ankara da bir arkadaşımın akrabası Adıyaman dan her şeyini kaybederek geldi. Konaklamayı halletik, kıyafetlerini halletik, erzaklarını hallettik ayakkabı ihtiyacımız var. Destek olabilecek varsa çok seviniriz.


Ekli dosyayı görüntüle 24310

Ayakkabı ihtiyacı Ankara nın en delikanlısı ile hızlı bir şekilde çözüldü. Allah razı olsun.
 
Ankaraya gelen misafirler için kriz masasının kurduğu bir sistem var. Hızlı bir şekilde ankara otellerinde konaklama sağlıyorlar.
Numara: 312 415 48 48
 

Kilitlenen başlıkta şöyle demiştim:
Burası çok önemli dostlar. Şimdi belki kahve içmek bile içimizden gelmiyor. Ne var ne yok verelim istiyoruz. Ama 1 ay sonra, 2 ay sonra da hayat devam ediyor olacak. 1-2 günlük bir kriz değil nereden baksanız 1 yıl depremzedelerin temel ihtiyaçlarının karşılanması gerekecek. Yolun başındayız. Uzun soluklu bir iyileşme süreci olacak.

Buradan devam edeyim.

Az önce aylık alım yapmak için ilgili başlığa girdim ve

Bu ay deprem fonu yardımı olmayacak

yazısıyla karşılaştım.

Yardımımız 3 ay mı sürdü? Neden düşük yüzdelerle de olsa devam etmiyoruz en azından sene sonuna kadar. Siz neler düşünüyorsunuz?
 
Geri
Üst