• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç ⛔️ Sonuç Mart 2023 - Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği

kahveanalisti

Barista
Editör
Konum
Ankara
Daha fazla  
Espresso Makinesi
Rocket Cinquantotto
Değirmen
Eureka Mignon Specialita-Ode Brew Grinder- Comandante C40 MK3
Ekipmanlar
V60-Breville Sage Precision Brewer-Syphon-Aeropress-Nanopresso-Kompresso-Kruve Elek-Kruve Bardak-Acaia Pearl S-Felicita-Fellow Kettle
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
Ankara
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
Çankaya
İndirim Kodunu Görmeniz için Üye Olmanız Lazım Arkadaşlar!

Merhaba Arkadaşlar

Öncelikle ankete katılan her (504) üyeye çok teşekkürler. Mart ayı toplu alım anketinde 1. çıkan firma Probador (198 oy) olurken 2. Grizzly Coffee Roasters (69 oy) oldu. 3.Firma(35 oy) ise Fam Coffee , 4.Firma ise Williams Roastery (33 oy) oldu.

Probador ile anlaşma yapamadık. 2.olan Grizzly coffee Cem bey ile iletişime geçtik ve hemen hazırlıklara başladıklarını ilettiler. Şimdiden güzel bir alım ayı olmasını diliyorum.

Sorularınız olursa anketle ilgili @Daunterm veya @kahveanalisti mesaj atarsanız sevinirim. Şimdiden herkese iyi alımlar!

Alımla ilgili detaylar aşağıda!

Bu indirim kuponu ile Grizzly ile yaptığımız görüşmelerde kahvelere %22’lik bir indirim sağlanacak. Buna ek olarak %8’lik kısım ile depremzedelere destek olabilmek için bir fon oluşturulacaktır. Yani %30 değerinde bir indirim arkadaşlar. Burada %8 oranında yapacağımız alımlarla güzel bir destek Fonu oluşturacağımıza inanıyorum.

Oluşacak olan fon ve dolayısı ile yapılacak yardımın miktarını ay sonunda açıklayacağız.

Kahvelerde geçerli İNDİRİM KODU Kahve

View hidden content is available for registered users!


Bu kod ile bütün ekipmanlarda ve aksesuarlarda %15’lik bir indirim sağlacaktır.

İNDİRİM KODU Ekipman

View hidden content is available for registered users!


Web Sitesi:
Espresso Perfetto
 
Son düzenleme:
Herkese Merhabalar,



Geçen sene Şubat ayındaki iyi veya kötü tecrübenizden sonra tekrardan Mart ayı toplu alımı için sizinle birlikte olmaktan mutluluk duyuyorum.



Geçen seneye göre daha çok kahve ile toplu alıma giriş yapıyoruz.



Biraz hazırlıksız yakalansam da bazı kahvelerimizin önümüzdeki gün veya haftalarda Espresso olarak ayrı bir profilde kavrulacağını da belirtmiş olayım.



Bu ay takip edebildiğim kadarıyla taleplerinize de karşılık verebilmek için 2 farklı indirim kuponu hazırladık.



Kodlar ilk mesajda yazıyor!



İndirim kodları, hali hazırda indirimi bulunan ürünlerde ve makine bundlelarında geçerli değildir.



Sitemizin alt yapısı nedeniyle tek siparişte maalesef iki kod aynı anda kullanılamıyor.



Sadece kahvelerde kavrulmuş stoğu kalmaması gibi bir durum olmadıkça 12.00’ye kadar verilen bütün siparişleriniz aynı gün kargodadır.

İstanbul içinde olup Yandex-Yango seçeneğini seçenler de aynı gün teslimattan yararlanabilir. Orası da Aras, UPS gibi bir kargo firması saat kaçta teslim ederler bilemiyorum. :)



300TL ve üzerinde siparişlerinizde kargo bizden. :)



Buradaki mesajları yoğunluk sebebi ile kaçırabilirim, takip etmeye çalışacağım ancak sipariş durumu veya problem ile ilgili lütfen

0536 558 8888 numaralı whatsapp hattımıza yazabilir veya info@espressoperfetto.com mailine mail atabilirsiniz.



Bol kahveli bir ay dilerim!
 
Herkese Merhabalar,



Geçen sene Şubat ayındaki iyi veya kötü tecrübenizden sonra tekrardan Mart ayı toplu alımı için sizinle birlikte olmaktan mutluluk duyuyorum.



Geçen seneye göre daha çok kahve ile toplu alıma giriş yapıyoruz.



Biraz hazırlıksız yakalansam da bazı kahvelerimizin önümüzdeki gün veya haftalarda Espresso olarak ayrı bir profilde kavrulacağını da belirtmiş olayım.



Bu ay takip edebildiğim kadarıyla taleplerinize de karşılık verebilmek için 2 farklı indirim kuponu hazırladık.



Kodlar ilk mesajda yazıyor!



İndirim kodları, hali hazırda indirimi bulunan ürünlerde ve makine bundlelarında geçerli değildir.



Sitemizin alt yapısı nedeniyle tek siparişte maalesef iki kod aynı anda kullanılamıyor.



Sadece kahvelerde kavrulmuş stoğu kalmaması gibi bir durum olmadıkça 12.00’ye kadar verilen bütün siparişleriniz aynı gün kargodadır.

İstanbul içinde olup Yandex-Yango seçeneğini seçenler de aynı gün teslimattan yararlanabilir. Orası da Aras, UPS gibi bir kargo firması saat kaçta teslim ederler bilemiyorum. :)



300TL ve üzerinde siparişlerinizde kargo bizden. :)



Buradaki mesajları yoğunluk sebebi ile kaçırabilirim, takip etmeye çalışacağım ancak sipariş durumu veya problem ile ilgili lütfen

0536 558 8888 numaralı whatsapp hattımıza yazabilir veya info@espressoperfetto.com mailine mail atabilirsiniz.



Bol kahveli bir ay dilerim!
Merhaba cem bey öncelikle hayırlı olsun. Tüm kahve severler için güzel alımlı bir ay olsun. Espresso için hangi kahveleri önerirsiniz
 
İndirim Kodunu Görmeniz için Üye Olmanız Lazım Arkadaşlar!

Merhaba Arkadaşlar

Öncelikle ankete katılan her (504) üyeye çok teşekkürler. Mart ayı toplu alım anketinde 1. çıkan firma Probador (198 oy) olurken 2. Grizzly Coffee Roasters (69 oy) oldu. 3.Firma(35 oy) ise Fam Coffee , 4.Firma ise Williams Roastery (33 oy) oldu.

Probador ile anlaşma yapamadık. 2.olan Grizzly coffee Cem bey ile iletişime geçtik ve hemen hazırlıklara başladıklarını ilettiler. Şimdiden güzel bir alım ayı olmasını diliyorum.

Sorularınız olursa anketle ilgili @Daunterm veya @kahveanalisti mesaj atarsanız sevinirim. Şimdiden herkese iyi alımlar!

Alımla ilgili detaylar aşağıda!

Bu indirim kuponu ile Grizzly ile yaptığımız görüşmelerde kahvelere %22’lik bir indirim sağlanacak. Geriye kalan %8’lik kısım ile depremzedelere destek olabilmek için bir fon oluşturulacaktır.

Oluşacak olan fon ve dolayısı ile yapılacak yardımın miktarını ay sonunda açıklayacağız.

Kahvelerde geçerli İNDİRİM KODU Kahve

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***


Bu kod ile bütün ekipmanlarda ve aksesuarlarda %15’lik bir indirim sağlacaktır.

İNDİRİM KODU Ekipman

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

Selamlar,

Neyden geriye kalan %8 olduğunu şahsen anlayamadım, cümle düşük olmuş sanırım?
 
Merhaba cem bey öncelikle hayırlı olsun. Tüm kahve severler için güzel alımlı bir ay olsun. Espresso için hangi kahveleri önerirsiniz
Teşekkür ederim. Espresso ve Filtre kavrumlarını farklı kategorilere ayırdık. Şu şekilde link vereyim.

 
Grizzly beni hiç üzmedi bu güne kadar , açıkçası sevindim, Endonezya yok mu bu aralar ben özledim iyi bir Endonezya içmeyi ?


Şöyle ufak bi sepetle alıma katıldım :)
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2023-03-01-00-38-31-933-edit_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-03-01-00-38-31-933-edit_com.android.chrome.jpg
    55.7 KB · Görüntüleme: 235
Aslında %30 bir indirim olarak planlandı. Bunun %22 tüketiciye indirim oranı olarak kullandırılacak geri kalan %8 depremzedeler için fon oluşturulucak ve aktarılacak 😊

Evet düzeltme yapıldı hatalı olmuş cümle! :)

Tekrar Selamlar,

Bu güzel düşüncenin fikirbabası/fikiranası olan kişi/kişilere ve duyarlılığı için sevgili @cemtolgaizm ’e yürekten saygı,sevgi ve teşekkürlerim ile, varolun😍🥰🙏
 
Geçen sene nitelikli kahve konusunda forumdan çokça faydalanmış olmama rağmen şubatın sonlarına doğru forumda toplu alımların düzenlendiğini yeni tanıştığım bir arkadaşımdan ilk defa duymuştum ve bu Grizzly’e denk gelmişti. Sanırım üye olmadan dolandığım ve daha çok tecrübesiz olduğum için demleme metodları üzerine yazılar okuyordum fark etmemişim. Neyse bu firma neymiş ya alayım mı almayayım mı diye sorarken kendime elimde yeni satın aldığım kahveler vardı ve pas geçmiştim şubat ayını. Ama içimde hep bi merak kalmıştı açıkçası.
Bu sene de her ne kadar ayın başlarında merak edip de 1. Firmaya oy vermiş; en kötü ne olabilir ki sonuçta köklü bir firma denerim 1-2 kahvesini diye düşünürken son günlerde arkadaşların geçmiş tecrübelerini okudukça denemek istemediğimi farkettim ve iptal olacağı henüz konuşulmamıştı. Ben de aylık stoğumu başka bir firmadan yapmış bulundum ancak bu demek değil ki sipariş vermeyeceğim. Sadece erken dönemde denememiş olacam. İyi tarafından bakacak olursam da ayın sonuna doğru forum ahalisinin tecrübelerinden faydalanıp en beğenilen kahveleri seçeceğimi düşünüyorum.

Şunu da belirtmek isterim; toplam %30 luk bir indirimim %8 lik kısmından depremzedeler faydalacak gibi görünüyor. Tabiki yetkililerle konuşulmuştur bu konu ancak yeniden değerlendirilirse belki daha iyi olabilir. Forum kullanıcıları katılır veya katılmaz (umarım katılırlar) bu %8 lik kısmı %15 yapalım. 15 biz faydalanalım 15 depremzedelere gitsin. Kişi bazlı bizler %7 ile bir şey kaybetmeyiz 1-2 fincan az içmiş oluruz ama totalde düşünürsek %7 ile orda onlarca insanın temel ihtiyaçları karşılanabilir. Tabiki gönül isterki hepsini yollayalım ancak orta yolu bulmak herkes adına daha sağlıklı ve kabul edilebilir olacaktır. Benimki sadece bir öneri kısa süreli anket açılabilir.
 
Son düzenleme:
Grizzly geçen sene çok güzel bir alım yaşatmıştı.Bu sene de şimdilik Super Specials Set ile alıma katıldım.
 
Ekipman indirimi hususunda setler geçerli değil sanırsam. Firmanın kendi üretimi espresso makinasıyla alakalı detaylı bilgi edinebilsek daha güzel olabilir böyle bir indirim varken hele
 
Emegi gecen herkese tesekkurler.
Divina gelmis Durmonina (kayisi marmelati), La Fany var keyfim gıcır bu ay 🤩 bir de bana Eureka ogutuculeri konusunda yardimci olursaniz cok sevinirim. Kendim Lelit Bianca ve Eureka Mignon düşündüm sizlerin yardımına ihtiyacim var :)
 
güzel proje, umarım güzel bir meblağ toplanır destek için.
 
Emegi gecen herkese tesekkurler.
Divina gelmis Durmonina (kayisi marmelati), La Fany var keyfim gıcır bu ay 🤩 bir de bana Eureka ogutuculeri konusunda yardimci olursaniz cok sevinirim. Kendim Lelit Bianca ve Eureka Mignon düşündüm sizlerin yardımına ihtiyacim var :)
Selamlar ekipman konusunda telefondan ya da mailden destek sağlayalım size :)
 
Geri
Üst