Bu ay ilk hafta hiç kahve içmedim. Şu ana kadar ise takrîbî 750 gram tüketmişim. Sadece filtre içiyorum, nadiren fazla çözdürülmüş filtreden sütlü yapıyorum. 15, bazen çok istersem 20 gram demliyorum. Demlemeyi o sırada elime ne gelirse onunla yapıyorum(V60, B75, Origami, Crystal Eye). Demlemelerimin hiçbirinin kesin bir şekli yok; aynı çekirdeği iki saat sonra başka öğütürüm, farklı sıcaklık kullanırım, döküş sayısını ve şeklini değiştiririm, ekipman değiştiririm, su değiştiririm... Daha çok beyaz porselen kupadan keyif alıyorum. Naturalciyim, kör tadımlarda da damağım naturalleri seçiyor. Ayık kalma kısmında bana yardımcı olmuyor. Kahve içmekten çok bir alışkanlık olarak kahve demleme merasimini gerçekleştirmem gerekiyor, yoksa bir süre sonra geriliyorum.