Johnnybravo
Barista
- Konum
- Ankara
- İsim
- Batuhan
Teşekkür ederimDaha var ondan bir ara sitede bitmişti o dur dediğiniz.![]()
Teşekkür ederimDaha var ondan bir ara sitede bitmişti o dur dediğiniz.![]()
Pearl S modelinde brewguide özelliği mevcut. Yani önceden girmiş olduğunuz reçeteyi takip etmenizi sağlıyor. Onun dışında Pearl ile aynı zaten kalan özellikleri.
Cevabınız için teşekkür ederim.Pearl S modelinde brewguide özelliği mevcut. Yani önceden girmiş olduğunuz reçeteyi takip etmenizi sağlıyor. Onun dışında Pearl ile aynı zaten kalan özellikleri.
Sizi bir Bianca sahibi yapamadıkBianca alacaktim ben bitti mi simdi :/
Selamlar, Evet kahve inanılmaz su tutuyor. öğütme yapmasaydınız sıcaklık artırıp öğütmeyi kalınlaştırmalısın diyecektim. Fakat bende de süre uzamasına rağmen herhangi bir bitterlik olmuyor. Ben kahveyi çok sevdim. Hatta ikinci siparişimi de verdim.Tekrardan selamlar, kenya kiandu'yu değirmenim olmadığı için v60 öğütülmüş şekilde sipariş vermiştim. Switchde demleme yapıyorum ve süre çok uzuyor, kahve neredeyse ılığa yakın bir sıcaklıkta oluyor demleme bittiğinde. Kağıt olarak da abaca kullanıyorum. Akışı hızlandırabilmemin bir yolu var mıdır![]()
GüncellendiEl Salvador Finca Divina Providencia (filtre) 250gr stokta gözükmüyor, güncellenecek mi acaba
641e4d5e7c9e5 numaralı siparişimin kargo takip kodunu Aras Kargo'da aratınca bulamıyorum. Hala hazırlanıyor diyor. Bir sıkıntı mı oldu acaba? Evde kahvem de kalmadı, hevesle bekliyordum.Verilmiş olması lazım, geç yollama olmuyor bizde. Yarın kontrol edelim siparişinizi tekrardan.![]()
Selamlar, haftasonları kapalı olduğumuz için siparişiniz Pazartesi kargoya verilmiştir. Umarım bugün gelir. Bizim taraftan bakınca da kargoda gözüküyor.641e4d5e7c9e5 numaralı siparişimin kargo takip kodunu Aras Kargo'da aratınca bulamıyorum. Hala hazırlanıyor diyor. Bir sıkıntı mı oldu acaba? Evde kahvem de kalmadı, hevesle bekliyordum.
Geçen seneden güzel hatırlıyorum kahvelerinizi. Bu sene içinde beklentim aynı yönde. Elinize emeğinize sağlık şimdiden.
Hocam ben de aynı sorunu yaşadım. Hanım stoktaki renkleri beğenmemişti. Hipicon da tüm renkleri gösterdim beğendiği renk için iletişime geçtim. Sagolsunlar istediğim rengi stoğa aldılar. Bende indirimden faydalanıp aldım. Burdan kendilerine teşekkür ediyorum tekrardan. Almak istiyorsanız istediğiniz renk için yardımcı oluyorlar. Bilginize...Bugün dikkatimi çekti, Moccamaster bakayım dedim, Sitede %15 indirim kodu çalıştı, Sarısı olsa hemen alacaktım hanım faktöründen renk konusuna takıldım ( stoktaki renkleri beğendiremedim ) . Her ay kahve alacak değiliz ya, bu ay da belki makine ile ilerleriz.
merhaba timemore tartım mevcut 1. jenarasyon , 3 yıldır kullanıyorum , gecen yıl pearl s 2k civarıydı almadıgıma pişman oldum aradığım akış hızı ölçümü yararlı oldugunu düşünüyorum, bu alımda dün akşam pearl s , çanta, pad olarak takım aldım sitesinde type c versiyonu cıktı gozukuyor fakat tr ne zaman gelir vs .. özetle kendim pearl s aldım daha önce timemore da kirlenme olması sebebiyle padde aldım , içinden çıkan pad yetmeyeceği için . pearl ve s arasındaki fark 1k civarıydı ileride alamama ihtimaline karşın kurdan dolayı acımadım tavsiye ederim…
Evet, bugün ulaştı. Teşekkür ederim. Ancak hala 748614859 numarasını https://www.araskargo.com.tr/trmobile/ ve https://kargotakip.araskargo.com.tr/Tracking.aspx linklerinden aratınca bir sonuca varamıyorum. Benim kahvem ulaştı ama belki başkasında sorun nükseder diye iletmek istedim.Selamlar, haftasonları kapalı olduğumuz için siparişiniz Pazartesi kargoya verilmiştir. Umarım bugün gelir. Bizim taraftan bakınca da kargoda gözüküyor.